niedziela, 27 kwietnia 2014

"po-hennowa" włosowa aktualizacja :)

Stan moich włosów po piątym z rzędu "hennowaniu". 
Dla tych, którzy nie czytali moich poprzednich postów małe wyjaśnienie. Pisząc hennowaniu mam na myśli naturalną koloryzację indyjskimi ziołami (m.in. henna, indygo, amla, bhringaraj, neem).
Użyłam naturalnych farb firmy Khadi dostępnych m.in. tutaj - połączyłam ze sobą 3 kolory - ciemny brąz, czarna i indygo.
O hennowaniu włosów krok po kroku pisałam tutaj.
W ciągu tych pięciu miesięcy stan moich włosów znacznie się poprawił. Odkąd przestałam męczyć moje włosy chemicznymi farbami i przeszłam na naturalna koloryzację a także olejowanie włosów, zauważyłam że przestały mi nagminnie wypadać (a z tym był już u mnie dramat po kilku latach chemicznego farbowania), włosy nabrały objętości, są wzmocnione, błyszczące, zaobserwowałam także wzmożony wzrost nowych włosów - tzw. baby hair  :-)











A dla przypomnienia małe porównanie :


Chyba nie potrzeba żadnego komentarza do tego zdjęcia. Właśnie dlatego nie wrócę nigdy więcej do chemicznych farb ani do napakowanych silikonem, sls-ami i parabenami drogeryjnych szamponów :-)

Farby Khadi dostępne są m.in. w sklepach: khadi, yasmeen, helfyskarbiec natury, zdrowe kosmetyki - uroda bez chemii biouroda24,  gaj oliwnyzdrowe kosmetyki, magiczne indie.

10 komentarzy:

  1. I dlatego ja tez kocham hennowanie. Piękny kolorek masz na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-) Uwielbiam ten blask i mega objętość po hennie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O maatko jakie cudne włosy! Bardzo zdrowy wygląd i blask piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, henna pokrywa siwe włosy.Tutaj masz przykłady w przypadku farbowania henną siwych włosów: http://www.khadi.pl/farbowania-wlosow-siwych. Producent zaleca aby włosy w jasnych i siwych odcieniach farbować dwuetapowo - najpierw na czerwono - naturalną henną, a potem na wybrany odcień.

      Usuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam do zabawy, tu są zasady i pytania : http://ratujewlosy.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html . Mam nadzieję, że się przyłączysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jak tylko znajdę trochę więcej czasu, odpowiem na pytania i wyróżnię kolejne blogerki :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor i połysk. Świetne masz włosy!
    Też farbuję włosy naturalnie od wielu lat.

    OdpowiedzUsuń