poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Pachnące egzotycznym orientem skarby od Yasmeen :)



Dzisiaj będzie "szybka" notka pisana na gorąco, gdyż właśnie dotarła do mnie bardzo wyczekiwana przesyłka od Yasmeen - perfumerii orientalnej. Perfumy w olejku Rasasi Bent Al Ezz Nabah zamówiłam sobie sama w prezencie urodzinowym ;) nie mogłam już się ich doczekać!
Na żywo flakonik wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciach :-) Ma się wrażenie jakby się trzymało drogocenny klejnot :-) Zapach cudowny: bergamotka, jaśmin, drzewo sandałowe, piżmo - czyli energetyczna świeżość z gorącą słodyczą orientu :-) idealne połączenie!


Do każdego zamówionego flakonu w Yasmeen, otrzymujemy gratis 2 próbki innych perfum - te które otrzymałam - Arabian Oud Lyn (grejpfrut, kwiat pomarańczy, jaśmin, pralina, piżmo, wanilia) oraz Syed Junaid Alam Hanako (tuberoza, jaśmin, białe piżmo, róża) okazały się strzałem w dziesiątkę! Piękne! Trudno się powstrzymać przed wąchaniem wysmarowanych nimi nadgarstków :D i już mi się marzą kolejne flakony... ;D Organiczna Reetha Khadi wkrótce powędruje na moje włosy - ciekawe jak się sprawdzi :-) , Mydło Royal Arabian night 7 olejów  również ma cudowne orientalne zapachy (ambra, piżmo, kadzidło, zioła, kwiaty). Chyba ostatnio mam fazę na pięknie pachnące kosmetyki, perfumy, olejki :-) Jeśli ktoś poszukuje wyjątkowych i ślicznie pachnących orientalnych perfum szczerze mogę polecić Yasmeen - jest możliwość zamówienia próbek wielu z dostępnych w ofercie perfum zanim zdecydujemy się na cały flakon. Dostępna jest dostawa paczkomatem, za co również daję wielkiego plusa! Gorąco i pachnąco polecam! :-)
Innym razem napiszę coś więcej jak wypadło testowanie wyżej opisanych orientalnych skarbów prosto z egzotycznych krain od Yasmeen :-)

4 komentarze:

  1. Ale mają bogate opakowania wooow <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizualnie wyglądają zachwycająco ! :) Nuta zapachowa z opisu bardzo mi się spodobała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je :-) Mogę jeszcze dodać, że są bardzo trwałe i wyczuwane przez osoby z otoczenia z bardzo pozytywną reakcją :D Po porannej aplikacji na dekolt i nadgarstki wyczuwałam je wciąż wieczorem, później, czułam je nadal po prysznicu, a zaskoczeniem było to, że następnego poranka były wciąż delikatnie wyczuwane na dekolcie :) Super! Jeszcze nie miałam tak trwałych perfum! Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Miałam to samo mydełko i też zachwycałam się zapachem. Pachniało w całej łazience :)

    OdpowiedzUsuń